Planul de actiune
PLAN DE IMBUNATATIRI – AN SCOLAR 2019-2020
Numele şcolii ÎPT
|
LICEUL TEHNOLOGIC „GHEORGHE DUCA” | |
Adresa şcolii ÎPT
telefon – fax – email
|
Str. Vifor Haiducul nr. 34 Constanța
Email liceu.gheorgheduca@yahoo.ro |
|
Perioada acestui plan
|
De la 1.09.2018
zi/luna/an |
Până la 31.08.2019
zi/luna/an |
Numele Directorului
|
GOGU Elena | |
Semnătura Directorului
|
|
|
Data planului de îmbunătăţire
|
1.10.2019 |
Data validării
|
|
Numele inspectorului
|
|
Semnătura inspectorului
|
Monitorizarea internă
|
Prima perioadă
15 septembrie – 15 decembrie |
Perioada a 2-a
15 decembrie – 15 martie |
Perioada a 3-a
15 martie – 15 iunie |
Data la care s-au adus modificări planului de îmbunătăţire: |
PRINCIPIUL CALITĂŢII 5 – Predarea, instruirea practică şi învăţarea
Organizaţia oferă condiţii egale de acces la programele de învăţare şi sprijină toţi elevii. Referitor la acelaşi punct slab:
|
|||||||
PUNCTUL SLAB avut în vedere: elevii au acces la servicii eficiente şi confidenţiale de sprijin în probleme personale, de învăţare şi de progres; există o varietate de oportunităţi de orientare şi consiliere pe toată durata şcolarizării | |||||||
Ţinte | Acţiuni necesare | Rezultate măsurabile | Responsabil pentru îndeplinirea acţiunilor | Prioritatea acţiunii | Termene şi obiective intermediare | Monitorizare şi evaluare | Costuri şi alte resurse necesare |
Scaderea procentului de abandon scolar si absenteism | Consilierea părinților și a elevilor de către psihologul școlar | Număr elevi consiliați | Psiholog
Diriginți |
Medie | 31.08.2020 | Procent elevi cu absenteism scăzut și fără abandon școlar | |
Comentarii Se vor consilia acei eelvi cu număr mare de absențe și care urmează să abandoneze școala. |
PRINCIPIUL CALITĂŢII 4 – Proiectarea, dezvoltarea şi revizuirea programelor de învaţare
Organizaţia este receptivă faţă de nevoile tuturor factorilor interesaţi în dezvoltarea şi furnizarea programelor de învăţare. Referitor la acelaşi punct slab:
|
|||||||
PUNCTUL SLAB avut în vedere: programele de învăţare prevăd rezultate ale învăţării, criterii şi metode de evaluare sumativă care sunt adecvate scopului şi care sunt revizuite regulat (din raportul de autoevaluare) | |||||||
Ţinte | Acţiuni necesare | Rezultate măsurabile | Responsabil pentru îndeplinirea acţiunilor | Prioritatea acţiunii | Termene şi obiective intermediare | Monitorizare şi evaluare | Costuri şi alte resurse necesare |
Monitorizarea rezultatelor obținute de elevi la examenele naționale. | Întocmirea programelor de pregătire suplimentară pentru susținerea examenelor naționale | 80% din numărul de elevi ai claselor terminale
|
Şefii de arii curiculare
Diriginţi Membri CEAC: reprezentant elev şi reprezentant părinţi
|
Maxima | Permanent | Programele de pregătire
Graficul pregătirilor Proceduri |
Resurse de timp
Sponsorizări |
Comentarii: Se vor monitoriza rezultatele obținute de elevi la examenele naționale. |
PRINCIPIUL CALITĂŢII 4– Predarea, instruirea practică şi învăţarea
Organizaţia oferă condiţii egale de acces la programele de învăţare şi sprijină toţi elevii. Referitor la acelaşi punct slab:
|
|||||||
PUNCTUL SLAB avut în vedere: elevii au acces la activităţi extracurriculare conform obiectivelor locale, regionale, naţionale, şi/sau europene şi care au o contribuţie directă şi eficientă în atingerea ţintelor şi obiectivelor stabilite în politicile educaţionale şi documentele programatice la nivel naţional, judeţean sau local. | |||||||
Ţinte | Acţiuni necesare | Rezultate măsurabile | Responsabil pentru îndeplinirea acţiunilor | Prioritatea acţiunii | Termene şi obiective intermediare | Monitorizare şi evaluare | Costuri şi alte resurse necesare |
Demararea procedurii privind infiintarea Centrului de Excelenta Constanta (Rugby)
|
Înfiintarea Centrului de Excelenta Constanta (Rugby) | Act de înființare Centru de Excelență | Echipa manageriala
Antrenorii
|
Medie | 31.08.2010 | Echipa managerială
CEAC
|
Resurse umane
Resurse de timp |
Comentarii Având în vedere că școala este autorizată și acreditată in ceea ce privește profilul sportiv Rugby, se încearcă înființarea Centrului de Excelență Constanța în cadrul Liceului Tehnologic ”Gheorghe Duca”. |